Info
postiloendi teenus
SYMPA kasutajaliides AvaldusKüsimused ja vastused
Info
· Postiloendite nimekiri
· Postiloendiserveri tarkvara
· Küsimused ja vastused
Postiloendi loomine
· Teenuse kasutamise kord
· Avaldus postiloendi loomiseks
Postiloendi haldamine
· SYMPA käsud
Postiloendi kasutamine
· SYMPA käsud
Vanad postiloendid
· Vanad postiloendite arhiivid
Lisa
· SYMPA projekt
See lehekülg on mõeldud sagedamini esitatavatele küsimustele.

Enne, kui saadate murekirju listmasterile või listihaldurile, on soovitav uurida, kas Sinu küsimusele on juba vastus.


Milline tarkvara teenindab ülikooli postiloenditeenust?

Tartu Ülikooli postiloenditeenus käib hetkel kasutades SYMPA nimelist tarkvara.

Kuidas vahetada oma parooli?

Sisenege SYMPA kasutajaliidesesse ning liikuge edasi lingile "Saatke mulle parool", või pöörduge otse aadressilt Saatke mulle parool

Kuidas vahetada postiloendi nime?

Postiloendi nime ei ole praegu võimalik vahetada. Alternatiivina saab luua maili aliase, mis viitab vanale postiloendile, kuid selle tegemiseks peab oleama väga hea põhjendus.

Kuidas vahetada postiloendi haldurit?

Listi omaniku e-posti aadressi vahetamiseks on variante 2.
1) olemasolev listihaldur lisab teise PRIVILIGEERITUD listihalduri, kes eemaldab siis hiljem esimese. See variant ongi kõige õigem viis listi haldurit vahetada.

2) teatab listi omanik (organisatsioon, üksus, vms) postiloendi teenuse administraatorile (IT osakonna töötajale kasutades näiteks järgmisi kontakte: telefon 375500 või e-post listmaster@lists.ut.ee) oma soovist. Tõendab oma isiku (et valed inimsed ei saaks teiste postiloendite haldureid muuta) ning annab edasi uue halduri nime ja e-posti aaressi peale mida muudetakse postiloendi seadeid. See variant ei ole kõige parem, kuna sõltub teisest osakonnast ,kus tuleb kontrollida soovija tausta. Lisaks on oht infomürale ja seetõttu ka viivitustele. Samas on see aga kõige kindlam viis.


© Tartu Ülikool listmaster@lists.ut.ee | ITO